Analysing Students' Comprehension of Multitexts: The Mobilization of Images (Visual Mode) in the Language Classroom
Type de ressource
Article de revue
Auteurs/contributeurs
- Boutin, Jean-Francois (Auteur)
- Lacelle, Nathalie (Auteur)
- Lebrun, Monique (Auteur)
- Lemieux, Nathalie (Auteur)
Titre
Analysing Students' Comprehension of Multitexts: The Mobilization of Images (Visual Mode) in the Language Classroom
Publication
The International Journal of the Image
Volume
3
Numéro
4
Pages
69-78
Date
2013
Abrév. de revue
The International Journal of the Image
ISSN
2154-8560, 2154-8579
Titre abrégé
Analysing Students' Comprehension of Multitexts
Consulté le
25/01/2023 14:26
Catalogue de bibl.
DOI.org (Crossref)
Référence
Boutin, J.-F., Lacelle, N., Lebrun, M., & Lemieux, N. (2013). Analysing Students’ Comprehension of Multitexts: The Mobilization of Images (Visual Mode) in the Language Classroom. The International Journal of the Image, 3(4), 69–78. https://doi.org/10.18848/2154-8560/CGP/v03i04/44100
Type de ressource
Lien vers cette notice